تمرین برای به سندرم نفروتیک

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

تمرین برای به سندرم نفروتیک

 

تمرین برای به سندرم نفروتیک

ورزش نقش مهمی در مدیریت یک شیوه زندگی سالم. همچنین در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک را نشان می دهد فواید زیادی دارد. خوانده شده و شما می توانید ورزش های مشترک است که برای سندرم نفروتیک توصیه می شود پیدا کنید.

هر کمی باعث می شود تفاوت دارد. این ورزش برای سلامت بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می رود. از لحاظ جسمی فعال بودن به نگه داشتن بدن قوی و انعطاف پذیر که می تواند دست مبتلا به سندرم نفروتیک زیادی کمک کند کمک خواهد کرد.

چرا باید تمرینات را در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک؟

ورزش منظم می تواند کمک به تغییر زندگی بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک را به یک شرایط بهتر در راه های جسمی و روحی. تمرین های منظم کمک به کاهش بیماری استخوان کلیوی، ضعف عضلات و تحمل فعالیت فقیر.

علاوه بر این، می تواند کمک به کاهش بسیاری از عوارض دیگر سندرم نفروتیک. این کمک می کند تا کاهش فشار خون بالا، تورم، عفونت های مکرر و مشکل قلبی و غیره این است که چرا بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک پیشنهاد شده است را به ورزش کردن به طور منظم است.

چه نوع از ورزش پیشنهاد شده است؟

در اینجا انواع مختلفی از تمرینات است که برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک به دنبال.

ورزش آئروبیک

این بدان معنی است که ورزش ملایم است که می توانید گروه های عضلانی بزرگ درگیر به طوری که برای حفظ ضربان قلب افزایش یافته است، از قبیل آهسته دویدن، دویدن، پیاده روی، شنا و غیره

ورزش مقاومت در برابر

ورزش مقاومت اشاره به ورزش است که می تواند قدرت و استقامت عضلانی را بهبود بخشد.

ورزش مهارت های پایه

آن را به تمرینات با هدف بهبود هماهنگی، انعطاف پذیری و تعادل، مانند کشش اشاره دارد.

هنگ مدت ورزش به طور منظم باید باشد؟

به صحبت "طولانی" از ورزش به طور منظم، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک پیشنهاد را به ورزش برای حدود 15 ~ 45minutes. با این حال، شما در حال پیشنهاد را به گرم کردن قبل از اینکه شما شروع به ورزش خود را.

هر چند وقت یکبار به طور منظم ورزش باید باشد؟

به شما پیشنهاد به ورزش ملایم در حدود 3 تا 5 بار در هفته. به شما پیشنهاد به ورزش در صورت کمتر، اگر شما فقط در همان ابتدا.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.